BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

Aku suka main............


Salam semua....
Boring Boring Boring... tu aje yang dapat aku rasa tiap kali pas waktu keje. X tau nak wat ape dah.Nak g bersukan ari ujan pulak, leh beku dek kesejukan.Biasanye klau kat umah org tua aku leh ngadap pc main game dari maghrib smpai ke dinihari.Memang giler game tahap dewa dah.Asal ada game baru kuar mesti berambat g kedai jual game punye.Aku x tau dah brepe juta(rupiah) duit dah berabis upgrade pc.Memang giler lah tabiat aku ni.Klau yang sama spesis cam aku ni mesti faham.Sanggup pakai baju buruk asal asalkan komputer kesayangan power giler.Samalah dengan sahabat2 kte yang giler motor n keta tu.... Yang penting hati puas ye?
Tapi skarang ni dah kurang sket giler tu sebab :
1) Kat umah bujang aku x ada ruang nak letak PC. So x dpt main game.
2) X lama lagi nak nikah dah. Banyak tanggungjawab kat family.(ada aktiviti lain yg leh dibuat).............hehehehehe
Tunggu citer selanjutnye.......chilll

0 comments: