BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

Mari membaca..



Salam...
Yes, kembali lg kte di blog aku ni.Ape yang korang buat untuk memulakna pagi hari korang? Maybe ada yg rajin keje terus masuk opis, ada antar anak g skolah dulu, ada yg lapar g 'ngeteh' bru masuk keje n mcm2 lg.Mcm aku pas masuk opis je msti baca paper(surat kobar) dulu sbelum wat ape2, x kiralah paper ori ataupun secara online. Dah jd tabiat nak tau berita terkini,sesasi n gosip2 terbaru.Cewah!X nak jadi katak bwh steamroll.....
Klau korang pulak ape yg korang suka baca?Surat khabar?majalah?novel?komik?kitab agama atau ebook camana nak wat duit berbilion-lion rupiah?Masing2 punya citarasalah.Yg penting kte dpt mcm2 maklumat klau rajin membaca kan?Bunyi cam menteri penerangan Mexico plak aku ckp ni.

Masa zaman student dulu aku punya 'kitab' untuk bahan rujukan x lain adalah http://en.wikipedia.org. Mcm2 maklumat ada dlm tu.Nak dgn x nak je carik.Time malas tu "copy n paste' member punye gak.heheheheh.

Skarang ni ada student kat UK yg terlampau rajin telah print out pages2 dlm wikipedia ni dan hasilnye WAULHAWEH....... Tu baru 0.1% dari suma maklumat dlm tu..Klau print suma x taulah barape page.Aku nak sgt berterima kasih pada org yg cipta intenet ni.X payahlah aku nak pikul maklumat mcm ni kesana-sini...........

0 comments: