BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 21, 2010

Tak Sabar Nak Kawin

Kalau kira hari ni tinggal 6 minggu je lagi untuk aku tamatkan zaman teruna ni.Insyallah bulan 6 ni dah jadi laki orang, kiranya dah matang & bertanggungjawab. Itulah harapan orang tua.

Ramai member2 aku yang akan hilang teruna jugak bulan 6 ni.Macam dah berjanji pulak. Dah kenduri serentak tak dapatlah aku pergi rumah kawan2 aku tu. Nak buat macam mana.... dah sampai seru. Maka masing2 akan berusaha keras untuk jadi bapak dulu lah ye?

Itu semua rezeki dari tuhan. Orang kata kawin tu best.Ada pulak yang takut nak kawin sebab pada dia kawin tu tak best. Terpulanglah pada masing2. Yang penting aku leh hidup bahagia dengan orang yang aku sayang & hidup akan jadi lebih bermakna....

Bagi korang yang nak nikah jugak tak lama lagi diucapkan selamat pengantin baru dan kekal sampai akhir hayat.



0 comments: